Известие

Collapse
No announcement yet.

Изпуска нафта по първа дюза

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Изпуска нафта по първа дюза

    Днес свалям декоративният капак на двигателят и гледам на първа дюза цялата омазана с нафта. Почистих я и до като се прибрах до вкъщи 2 км. пак беше избила нафта. Вижте снимката. До колкото зная там има някакъв Q пръстен, дайте съвет от това ли е и как се сменява този пръстен.
    Attached Files
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd, 140 hp '02
    EX...Fiat Tempra 1.6

  • #2
    Мисля,че няма о-пръстен на фитинга на дюзата. Вземи един ключ и развий тръбичката към дюзата, като държиш с друг ключ контра на фитинга на самата дюза. После когато си развил всичко притегни фитинга хубаво, сложи тръбичката и я стегни,като държиш контра на фитинга. Забърсваш всичко и отиваш да караш и после оглеждаш пак за течове.
    Alfa Romeo 33 SW 1.7 16v - Няма я вече.
    Alfa Romeo 155 1.8 8v TS - и нея
    Alfa Romeo 156 1.9 jtd 8v '02

    Comment


    • #3
      Виж положението тук дето съм ти показал ! Махаш металната скобата дърпаш нагоре леко и виж отдолу има ли О-пръстен или какво е състоянието му
      Attached Files
      Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
      sigpic

      Comment


      • #4
        Утре ще проверя, ако е някакво гумено уплътнение надявам се в авто магазините в Пловдив да го имат в наличност.
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd, 140 hp '02
        EX...Fiat Tempra 1.6

        Comment


        • #5
          Важно е да прецениш откъде изпуска. 1вариант е от тройника за излишната нафта (има о-пръстенче), 2вариант от тръбичките на входа на дюзата (понякога се прецакват от пренатягане челата им). Започни като начало с хубаво почистване и обезмаслител спрей за спирачки. Почистваш хубаво и гледаш откъде е теча, не е нужно колата да е в движение, почти веднага ще просълзи. Понякога маркучетата стареят и се пукат, тия пластмасови тройници също лесно се чупят, продават се метални като заместител.
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #6
            Здравей колега, не сваляй нищо. Само сложи една опашка на маркуча на обаратната нафта. Препоръчвам ти и една скоба от другия край, за да не се окажеш с празен резервоар за няколко километра.Успех.

            пс.казвам ти го от опит
            Alfa Mito 1.4
            156 2.0 155 ex
            156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

            Comment


            • #7
              Това с опашките го направих на всички маркучи.

              Проблемът се оказа пластмасовият трипътник, уплътнението се беше скапало. Смених го с един метален трипътник и всичко е ОК.....За сега.
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 jtd, 140 hp '02
              EX...Fiat Tempra 1.6

              Comment


              • #8
                За който не иска да връзва с свински опашки си купува ето това маркуч обратно гориво дюзи Bosch 0 928 400 474 /част само за 1.9 JTD 16V / за да няма след някой месец протекло и на другите дюзи
                Разбира се всеки си преценява сам как ще процедира !И това е само за тези дето не искат да връзват с свински опашки и тук там с тел....
                Attached Files
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 16V M-JET 140hp 192A5.000,6 marce-DISTINCTIVE +SELENIA WR (WIDE RANGE) 5W-40 - временно спряна от движение....
                Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 20V 210CV
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Здравейте.
                  Това приключение го имах с Мерцедес. Най-общо казано: Тези щуцери за обратна нафта по ниско налягане са пластмасови и най-лесно се повреждат /цепят, чупят/ ако някой се подпре на тях. Имат О-пристен откъм дюзата. Може да се "вкочани" и да започне да пропуска. Подменя се с нов за няколко стотинки, но преди да се пъхне в дюзата, с щуцера, е добре да се намаже тънко с грес или масло /по Rubig - доказано работи/ и влиза безпроблемно. Иначе започва едно напъване, което може да доведе до счупване на щуцера или разкъсване на пръстена. Не забравяме "контра" скобата. Втори вариант е да се нацепи самото маркуче, защото то се нахлузва в/у щуцера. Всеки маркуч за нафта с подходящите размери върши работа. Чисто практически маркучите с текстилна оплетка по-лесно показват, че са прокапали. Други "екстри" и подръчни материали не са нужни при изправни щуцери.
                  Поздрави.
                  Last edited by ray4o; d.m.y г., 20:28. Основание: .
                  Every tool has a hammering side. (Eric O. SMAR)

                  Comment


                  • #10
                    Преди месец го играх този филм.

                    1 метър маркуч от близкия авто-магазин и 10 минути работа. Даже и щуцер взех защото си мислих че е сцепен. При мен капеше и от 4-те дюзи ( маркучите де )
                    156 SW sigpic 1,9 JTD

                    Comment

                    Working...
                    X